sova!

har ni kollat videon jag la in på min lilla älskling? Dör för han och hans underbara skratt, underbart att höra honom så. Sitter i sängen med datan, Emilio sover i mina föräldrars säng just nu. Får se om han ligger i sin säng efter att han har vaknat och ätit en sista gång eller om dom vägrar ge ifrån sig honom haha, Moni är och spelar x-box med kompisarna hos Simon, tyckte han förtjänade det idag haha. Men det är skönt att Simon bor så nära så att babe inte är långt bort och de går snabbt att komma hem. Ska strax sova tror jag är jätte trött, det lär ju ta ett tag innan babe kommer hem så ingen ide att vara vaken tills dess :P . Men skriver imorgon igen förhoppningsvis, PussHej/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0