14 januari 2011

hejsan! Det var ett tag sen jag skrev har bara inte haft lust, tid och ork som vanligt haha. Men tänkte uppdatera lite nu, måste passa på medans Emilio tar en tupplur hihi. Min bebis blev 3 månader igår, tiden har gått så sjukt snabbt känns som att vi var på bb för bara nån vecka sen. Och han är ju så stor min älskling! Växer så de knakar. Vi var på bvc i onsdags, 6,6 kg väger han, tjockis, och 64 cm lång. Han gör framsteg varje dag oxå, nu vägrar han att ligga ner när man håller i honom han ska sitta upp så är de bara annars blir han sur. Har fått börja spänna fast han i baby sittern nu också annars går han ur den haha. Igår kväll vände han sig från rygg till mage oxå, så duktig min pojke är. Hade Melinda och Denise på besök igår och umgicks lite, och Emilio var helt besatt av Denise innan hon skulle gå hem. Han satt i mitt knä och Denise satt framför mig och han fick en skratt attack som han aldrig haft förut, bara av att kolla på Denise. Åhh så söt han var fick tårar i ögonen för att hans skratt var så underbart har aldrig hört nått liknande, han skrattade konstans i ca 10-15 minuter asså. Tror han blev små kär i Denise eller nått, sjukt hur mycket han kollade på henne hela tiden haha. Men men över till något annat, idag, vad händer idag? Inte mycket alls, babe åkte till jobbet för ett tag sen och när han kommer hem skulle han gå över till sin kompis Simon på killkväll och spela x-box som dom allti gör när dom är tillsammans haha. Får se vad jag hittar på, om Emelie(simons tjej) är hemma kanske jag kollar om hon vill gå ut på en promenad eller nått medans killarna spelar. Får se hur det blir senare. Beställde massa foton i förrgår oxå från Fuji foto, massa foton från datan som jag vill ha som riktiga kort och göra massa fotoalbum av. Såg att dom kommit så måste gå och hämta ut dom på affären, kommer bli jätte bra sen när jag är klar med allt :) aja det var det jag orkade skriva om just nu, slänger nog in mera inlägg senare om de blir så att jag sitter hemma ikväll. PussHej/Sara&Emilio

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0