Hallu.

sa ju att jag skulle blogga idag, och här är jag hiih :) Sitter vid datan uppe i rummet och de STINKER bajs här inne, Emmo bajsa en fet blöja nyss till sin kära pappa. Tror han fick liite för mycket katrin plommon pure idag men det gör inget, lite extra bajs bara :) . Iallafall, idag har vi inte gjort så mycket, älsklingen var hemma från jobbet ffrån jobbet idag för han är förkyld och mår inge bra, så vi har haft pappa hemma idag och de är lika mysigt som alltid. Kusin Annabelle och faster Lucia var här förut oxå vilket oxå alltid är lika roligt. Så det var väl typ det, kommer inte hända mycket mer idag, bara tv tittande antar jag. Svensk maffia klockan 21.00 måste jag ju se, har sett alla programmen och tycker verkligen det är jätte intressant att kolla på. Fredag imorgon, vi har BVC klockan 16.30, kanske blir en runda på stan efter om älsklingen orkar, men de tror jag inte haha. Kanske inte är så smart igentligen när han är sjuk, vilket jag och Emilio oxå är och börjar precis bli friska. Men får se hur det blir imorgon helt enkelt. Aja , orkar inte skriva mer nu men hörs väl imorgon säkert antar jag :) PussHej/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0