16 februari.

Får passa på att blogga nu när både älskling och bebisen sover! så, Hejsan på er! Tänkte slänga in ett litet inlägg, sitter vid NYA datan hemma hos älskling med en NY FET skärm, grymt stor är den och det är jätte skönt att sitta vid datan haha. Som ni förstått nu så har älsklingen köpt ny data, han har ju inte haft någon i sitt rum sen Emilio kom eftersom att hans data gick sönder för några månader sen. Så det har vart lite tomt haha, men nu så, nu har han skaffat sig en ny och den är skit bra. Dom fixade internet till den idag oxå så nu kan jag sitta och blogga här varje dag, haha eller inte. Men kan iallafall blogga här nu när jag har lust, och inte bara dom veckorna som vi är hemma hos mig. Så förhoppningsvis lär det bli bättre uppdatering, lite iaf :) . I måndags var det ju alla <3-dag, så på morgonen när jag och Emilio hade vaknat rörde vi oss mot ica-maxi i minus graderna och köpte lite små presenter, orkade verkligen inte åka till stan så min älskling fick nöja sig med godis och en söt liten nalle från ica-maxi, men han blev glad för de så de gjorde ingenting hihi. Men kände mig ju lite dum när han sedan kom hem med massa rosor och en fet jävla miranda nalle, gulleplutten. Jag blev super glad och vill inte ens veta hur mycket den kostade! Älsklingen fick även en liten godisbox med posten som Emilio beställt från internet alldeles själv till pappa på alla hjärtans dag. Älskling blev superglad för den haha, ska ta bild på den och lägga in senare eller imorgon. Tyckte de var en jätte kul grej och ge och de va inte alls så dyrt, 100 kr typ plus frakt så det var inte så farligt. Kommer nog beställa många mer gånger från den sidan när någon fyller år eller så, www.godisboxen.se om ni undrar haha lite roligt sådär :) Juste, jag och älsklingen gick och åt en mysig middag på indiska restaurangen som vi älskar, våran favorit. så jävla god mat! Men men iaf, orkar inte skriva mer men slänger upp bilder sen på nya datan , godisboxen och min feta nalle! Kanske någon söt liten bild på Emilio om han har lust att posa(?) lite senare, men de har han säkert! Aja, ska väcka älsklingen strax och bebis vaknar nog och är hungrig snart så vi hörs senare eller imorgon! PussHej/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0