10 februari

hejsan! måste passa på att blogga lite innan folk börjar klaga för en gångs skull, de va ju ett tag sen. De har inte hänt så mycket sen ja skrev sist, som vanligt. Jag och Emilio är sjuka har varit de i två veckor snart. Stackars liten har världens hosta och får små host attacker ibland tycker så synd om han. Men förhoppningsvis går de över snart och så vi kan gå ut som vanligt utan att jag behöver oroa mig över att han ska bli mera sjuka än vad han redan är. Inte för att man har någon lust att gå ut nu iallafall, de är ju världens äckel snö ute. Inte kul. Jag som hade hoppats på att snön skulle försvinna snart, men icke, de ska bara komma mer och mer. Men men, vad ska jag mer skriva? Finns inget att skriva om eftersom att vi sitter inne hela dagarna typ, imorgon hade jag iaf tänkt att ta med Emilio och åka till mammas jobb i huddinge och hälsa på där. Sen är det inte så mycket mer planerat till helgen, får hålla Emilio inne så han blir frisk snart! Just nu sitter jag vid data, Emilio sover och älsklingen ligger brevid mig. Han stannade hemma från jobbet idag för han har ont i ryggen och ville vila en dag. Så de är mysigt att han är hemma en hel dag för en gångs skull. Om nån timma kommer Nikita förbi här efter jobbet, hon ska skjussa mig till willys så bäst som hon är, så jag kan köpa mat till Emilio och lite annat. Sen kommer hon nog upp en stund och hälsar på Emilio eftersom hon inte sett han nu när han blivit så stor. Han växer så mycket, han blir större för varje dag som går och de går alldeles för snabbt tycker jag! Imorse när jag vaknade upp så ser jag honom i sin säng, han ligger på magen och upp med huvudet och ligger och kollar på mig och skrattar, sötnosen. Men nu börjar det bli lite för mycket text som vanligt, är det ens någon som läser mina inlägg haha eller kollar ni bara på bilderna era jävlar? =) haha. Aja de var allt för mig för tillfället, får se när vi hörs nästa gång. PussHej/Sara


bjuder på lite bilder.
    
    
  

 och så en pytteliten Emilio!!! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaaag läser! :D

2011-02-10 @ 19:11:59
Postat av: Lucia

Jag läser din blogg sötnos, ibland samma inlägg 10000000 gånger eftersom du är sämst på att uppdatera hehehe, nej jag är inte sämre än dig på att uppdatera så det så ;)



Puss på er gullungar <3

2011-02-11 @ 00:10:20
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Melinda

Klart jag läser :D men kollar bilder också på sötisen! <3

2011-02-15 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0