lista, har tråkigt.

Vilken svordom använder du mest? fan eller 'skit också'
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? behöver ingen väckarklocka, har en bebis :)
Var köper du dina matvaror ifrån? ica maxi & willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ja de skulle jag nog
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? om de var just nu idag skulle jag nog köpa ett stort fint hus till mig och min lilla familj
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja
Vad åt du till middag senast? pommes och korv
Kan du vissla? ja visst kan jag det
Tittade du på tecknat när du var liten? självklart, I still do
Äger du några popband t-shirts? nej
När flög du senast? många år sedan
Pratar du några andra språk? nopp
Har du gråtit offentligt? ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja tatuering
Vad har du med dig in på bion? älsklingen eller en vän haha
Vad har du för väder? snö
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? blomster dekoration
När sov du senast på golvet? minns inte
Vilken är din favorit drink? INTE MOJITO iallafall, blä
Gillar du din boendesituation? ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? klarar mig med 2-3 timmar, är van
Är dina dagar fullbokade och stressiga? fullbokade-nej, stressiga-ibland 
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20
Tror du på liv på andra planeter? nee
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? finns folk som har det värre
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? aldrig
Tycker du om att krama folk? bara mina nära och kära
Äger du en digitalkamera? lånar älsklingens systemkamera om jag behöver =)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen, min äldsta storebror har alltid tyckt att jag är lik Drew Barrymore. men ser ingen likhet där..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? självklart
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nä fan
Är du mörkrädd? ibland haha
Tre saker du alltid har med dig? mobil, nycklar, lypsyl

Kommentarer
Postat av: jennifer

va kul att du har en blogg igen! :D

2010-11-30 @ 13:06:42
URL: http://jennifertheresa.blogg.se/
Postat av: zabina

Hihi neej då men tack endå ;D

2010-11-30 @ 14:18:05
URL: http://zabinapetranyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0