Dag 2 – Min första kärlek

Jadu min första kärlek, där behöver jag inte ens tänka efter, min älskling Moni är helt klart min första riktiga kärlek. Visst har man haft pojkvänner förut innan jag träffade min älskling, men det har aldrig vart samma sak som nu, aldrig. Jag tror nog inte jag har varit riktigt riktigt kär i någon så som jag är nu. Jag har nog bara trott att jag har varit det, faktiskt. Klart att jag har gillat andra personer förut, men var aldrig lycklig på samma sätt som jag är nu, så de har aldrig varit äkta kärlek. Men det jag känner nu för min Moni det känns bara så rätt och så äkta och jag är alltid lycklig med honom. Till och med när jag är ledsen eller mår dåligt så är jag fortfarande så oerhört lycklig för jag vet att jag har honom där brevid mig, föralltid. Skulle aldrig byta ut han mot någon, kan inte klara mig utan honom. Och nu när vi fått våran älskade son så känner jag bara ännu starkare för honom för nu har vi ett band till varandra resten av våra liv, och det är något jag aldrig kommer ångra. Jag älskar honom mer än ord kan beskriva och jag vill leva mitt liv med honom! Habibi du och Emilio är mitt allt <3
PussHej/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0