Dag 1 - Presentation av mig själv

kör dag 1 nu även fast klockan är över 12, och dag 2 senare idag, perfekt med en presentation som såhär i början på en ny blogg ju =)

Sara Margareta Kristina Andersson heter jag, är 19 år och bor i södertälje. Blev gravid när jag var 18 och har nu en liten son som föddes den 13 oktober 2010, en liten Emilio blev det. Har en underbar pojkvän sen 2 år tillbaka och jag & han bor med vår son både hemma hos mina föräldrar i grusåsen och hemma hos hans föräldrar i hovsjö. Min pojkvän jobbar medans jag är hemma med vår lilla krabat på dagarna. Att vara mamma är tufft men även underbart och jag älskar det. Min familj består av mamma Eva, pappa Bengt, storasyster Ewa-Lis och mina 3 storebröder Hans, Daniel & Kjelle. Sen har jag ju fått en extra familj (min pojkväns) som är helt underbar! Vad ska man berätta mer? kommer inte på någonting så dålig fantasi som jag har men dehär beskriver ju iallafall om vem jag är och hur jag lever idag, hoppas ni blev nöjda, om det nu är någon som hittat till min blogg än hehe. PussHej/Sara&Emilio


Kommentarer
Postat av: Lucia

Jag blev nöjd hehehe, jag har även hittat hit =)



Okey, maila bilderna och beskriv hur du vill ha bloggen, pussiliouss

2010-11-30 @ 09:58:43
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0