30 november

Jahapp, då tänkte jag slänga in ett vanligt inlägg också för jag har så himla tråkigt. Emilio sover på min högra sida och älskling sover på min vänstra sida, sömntutor är vad dom är. Ska väcka älskling snart så han inte sover för länge, han börjar jobba halv 3 så han måste hinna äta frukost och så innan vi skjussar han till jobbet. Efter han åkt ska jag inte göra så mycket, jag ska följa med när min pappa skjussar han iallafall så jag kan springa in på ica maxi och hämta mitt paket från h&m med lite kläder i. Hoppas allt är bra för tycker det är så jobbigt att skicka tillbaka saker, håller tummarna. Men men eftersom jag säkert kommer sitta hemma hela dagen så slänger jag nog in ett par till inlägg senare idag, kanske nått med lite bilder om jag inte kommer på något att skriva om. Men det var allt för mig så länge, PussHej/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0