TRÅKIGT!

har tråkigt som fan och är irriterad och ingenting att göra så tänkte skriva lite av sakerna från 30-dagars listan. ska ju skriva en om dagen men  eftersom jag är så rastlös just nu så skriver jag några dagar nu istället, men de blir nog inte långa texter på varje dag för jag är dålig på att komma på och komma ihåg saker, men måste fördriva min tid med någonting iallafall så nu får det bli såhär.. men hoppar över dag 14 som jag ligger på eftersom jag bara suttit inne hela dagen så min klädsel är inte det minsta intressant :) . så börjar med;

Dag 15 - Mina drömmar.
har nog inte så jätte mycket att skriva där faktiskt för mina drömmar har ju redan gått i uppfyllelse, har fått min underbara son med min underbara pojkvän och det var allt jag ville! Sen har jag ju förstås drömmar om att vi ska flytta till nått eget som bara är vårat och bara vara våran lilla familj, som jag oxå vill ska bli större men det får vänta ett tag jag har sagt minst 4 år iallafall tills vi gör familjen större haha. Men dom drömmarna kommer ju gå i uppfyllelse men bara inte riktigt än, så de var allt.

Dag 16 - Fula ovanor. fula ovanor? Har jag några sånna, eller det har väl säkert alla men jag brukar inte tänka på att jag har några ovanor. Men vad jag kan komma på just nu är att jag är en jävel på att bita på naglarna när jag är uttråkad lr rädd haha och jag hatar det! Usch på mig. Jag tänker och tänker men kommer inte på något mer faktiskt.

Dag 17 - Mitt favoritminne. haha kanske inte är ett riktigt favorit minne men det är en sak jag aldrig glömmer iallafall för det var så himla roligt så ett minne kommer det alltid vara. Det var när jag var liten kommer tyvärr inte ihåg hur gammal men mellan 5-10 kanske haha. Jag var uppe i norrland hos min farmor med min kära kusin Denize som är 2 år äldre än mig. Och vi åkte med min farmor till sopptippen där hon skulle slänga saker(eller leta efter saker haha mobba oss inte), iallafall så var vi där och när vi sedan ska sätta oss i bilen och åka hem så hittade min kusin Denize(som jag hatade just i den stunden) hon hittade en liten liten vikinga gubbe i typ metall, och hon var så stolt för att hon hittade något coolt(?) så självklart blev jag himla avundsjuk på henne och tänkte att jag ska nog oxå hitta något coolt att vara stolt över och ta med mig hem, så precis innan vi ska åka så öppnar jag bil dörren, springer ut och tar ett, Cyckeldäck(?!) haha dont ask me why, men det var väl det första bästa jag såg haha. Så det var lite roligt och är ett minne jag aldrig glömmer.

Dag 18 - Min bästa födelsedag. det var nog min 15 årsdag eftersom jag fick min älskade moppe som jag trodde mig så cool med då haha. Tyckte det var den bästa presenten någonsin av alla presenter som fanns haha, saknar den lite grann faktiskt hihi.

Dag 19 - Något jag saknar. det jag saknar mest är min lilla ängel Rambo. Min brors hund som var min allra bästa vän och jag älskade honom så oerhört mycket. Grät som en tok den dagen han togs ifrån oss och blir helt tårögd än idag när jag tänker på honom öven fast det var 7-8 år sedan. Men min Rambo var så speciell och så snäll och så gosig med mig och skyddade mig mot allt och alla, önskar att han hade funnits kvar hos oss för han hade det så bra i min närhet och jag i hans. Men jag kommer aldrig glömma honom och han har det bäst där han är nu. Saknar mina andra bröders hundar, Nikita och Gina, oxå för dom betydde lika mycket för mig dom och alla 3 hundarna fanns i mitt liv så länge så det var så svårt att släppa dom. Men sånt är livet, tyvärr.. Love U Dogs hihi <3

Nu har jag fördrivit tiden lite och orkar inte skriva mera , PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0