Fredag

Hejsan det var ett tag sen! Har inte haft ork att blogga denna vecka, och igår när jag skulle blogga så var blogg.se helt fucked up så det gick inte att logga in. Men nu funkar det. Kära Lucia , älsklingens syster, har fixat min design. Super snyggt blev det så jag är jätte nöjd. Får se om det blir lite roligare att blogga(och läsa) nu eftersom bloggen såg så trist ut innan. Iaf, den här veckan har jag inte gjort så mycket, inte ett piss faktiskt. Bara vart hemma typ. Babe har jobbat kväll så har inte umgåtts så mycket med han heller eftersom man sover direkt när han kommer hem vid 00.30 varje kväll. Hatar att han måste jobba över hela tiden och jobba extra på helger så ofta, han har ju nästan aldrig tid att umgås med mig och Emilio och de är ju så synd för vi vill ju umgås med honom och Emilio vill leka med pappa ju. Men har sagt att han inte får jobba helger något mer på ett tag för nu vill jag och lillen ha pappa hemma! Så hans jobb får stå ut med att vara utan honom på helgen!! Har varken sett eller träffat hans "chef? Ps?" bamse, hamse eller vafan han heter men ogillar han endå för att han ber Moni jobba hela tiden haha :P . haha men nog om det, Nu börjar det lukta konstigt i mitt rum och Emilio gör en jätte ful min och är helt röd i ansiktet, undra vad som har skett haha någon som kan gissa? Dags för blöjbyte känner jag nu så vi hörs om ett tag, kanske uppdaterar lite senare, tänkte lägga in nån dag från den där 30-dagars listan också, men först bajs blöjan! PussHej/Sara&Emilio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0