dom missade dagarna.

Dag 8 – Min favoritlåt.
jag har två stycken,
Bushman-No one else - http://www.youtube.com/watch?v=i0dLyFClJHg
Wayne Wonder-No Letting Go - http://www.youtube.com/watch?v=yFnwBtLrIYI
Dag 9 – En perfekt helg för mig.
En perfekt helg för mig ni i dags läget är en helg med mina favorit killar, älsklingen och min lilla solstråle till son. Älsklingen jobbar ju på vardagarna och när han kommer hem är han så trött så när han inte jobbar så är han antingen utsliten eller ligger och sover. Så det blir ju inte så mycket tid med varandra som man vill ha. Så en perfekt helg är med mina favvo killar och bara vara hemma och umgås!
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
dag 10 blir alltså gårdagen, vad fan hade jag på mig igår haha? Först när jag och Emilio gick till ica maxi så hade jag jeans tights och en lila tunika på mig. Sedan när vi kom hem bytte jag om till mjukisbyxor och linne. Det var det hehe.

Dag 11 – Mitt arbete.
Jaha, mitt arbete. Jag har ju inget arbete, jag ska ju igentligen gå mitt sista år på gymnasiet. Men så blev jag gravid och fick min underbara son så nu är jag mamma-ledig. Så mitt arbete just nu är att vara mamma helt enkelt =)
Det blev inte så mycket skrivet men i får nöja er helt enkelt för jag orkar inte skriva så mycket mer. Får se när jag bloggar nästa gång! PussHej/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0