Dag 6 – Min dag

Min dag idag. En hemma dag har det varit, sov till 2, halv 3. Gick upp och kollade lite på tv och satt vid datan. Väntade tills klockan blev 4 och väckte älsklingen för han fick inte sova längre :) Sedan har vi bara suttit i soffan hela dagen och degat, jag vid datan och han med sin Ipod Touch. Min mamma hämtade Emilio från bror och min lilla älskling kom då hem saknade han jätte mycket! Så de var typ det, har laddat ner några filmer som vi nog lär kolla på snart för det finns inte så mycket annat att göra. Men där har ni min dag! PussHej!

Kommentarer
Postat av: Tina

Du får ta och komma över någon dag så spelar vi just dance 2 :D eller så kan jag komma över någon dag med allt. Måste bara fixa en till joy stick eller vad dom heter så vi kan spela mot varandra :P

2010-12-05 @ 11:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0