Dag 5 – Min kärlek

Okej, då börjar jag. Kommer nog inte orka skriva så mycket, men ord kan ändå inte beskriva hur mycket jag älskar den här personen.
Edmon Sayegh, min kärlek, min bästa vän, min andra halva, ingen kan förstå vad han betyder för mig. Har aldrig känt såhär förutom som jag känner för dig, har aldrig varit så lycklig som jag är med dig och har aldrig känt mig så älskad som jag gör av dig. Utan dig kan jag inte leva jag kan inte må bra, utan dig existerar inte min värld. Du är ett måste i mitt liv. När jag är med dig känns det som resten av världen stannar till. Det spelar ingen roll vart vi är, vad vi gör eller vart vi ska. I din famn hör jag hemma, där är jag trygg. Med dig kan jag skratta, gråta och bara vara mig själv. Du har gjort mig till en bättre människa och det är med dig jag är lycklig. Kommer aldrig svika eller såra dig, vill spendera min framtid med dig och jag kommer aldrig lämna din sida. Du och jag föralltid älskling, föralltid. <3 / Din Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0