Dag 3 – Mina syskon

Mina Syskon. Mina syskon har alltid betytt allt för mig, speciellt min storebror Hans, som är den enda som jag har samma mamma och pappa med. Men alla syskonen betyder ju oerhört mkt, dom har alltid varit mina förebilder och jag kan alltid gå till dom om det är något för jag vet att dom ställer upp i alla väder. Min bröder är mina idoler och det har dom alltid vart och kommer alltid att vara. Jag skulle inte klara mig om någon av dom försvann, min värld skulle gå under. Dom har alltid tagit hand om mig och hjälpt mig om jag har haft problem och varit väldigt överbeskydande mot sin lillasyster men jag antar att det är så det ska vara och det är jag tacksam över. Jag är så glad över att just alla 4 är mina syskon och att jag har fått så underbara människor av samma kött och blod i mitt liv. Hans, Daniel, Kjelle & Ewa-Lis. Jag älskar er av hela mitt hjärta!

från vänster ; storebror Kjelle, storebror Hans, storasyster Ewa-Lis, storebror Daniel och lilla jag i systers knä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0