Dag 12 - I min handväska.

tänkte göra om lite, gör det till Dag 12 - I min skötväska istället eftersom jag aldrig använder handväska.
Emilios skötväska innehåller ; Blöjor, våtservetter, puder, idomin, zinksalva, plastpåsar till blöjor, extra kläder, Bvc papper, nappflska, termos med kokat vatten till hans mat (ersättningen), ersättnings pulver, nappflska, magdroppar, vitamin droppar, extra napp.. det var nog allt hehe inte så intressant men vad ska man göra.

Min mamma kom precis förbi med min bärbara data, har inte tänkt på att ja kunnat ta med den hit hem till älskling dom veckorna vi är här, kom på det först nu haha så nu kan jag nog blogga oftare när vi är här, om jag har lust vill säga. PussHej/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0