4 december

hejhej. Sitter hemma med älskling och kollar på tv, Emilio ligger inne hos sin mormor och morfar och kollar på tv och äter mat. Igår var ju våran 2-års dag så Emilio sov hos sin morbror och de gick jätte bra, från 22 på kvällen till 7.30 på morgonen hade han sovit så det var ju jätte bra. Han börjar komma in i den riktiga rytmen vilket är super härligt eftersom jag slipper sitta vaken med han hela natten som gick jag fick göra den första månaden. Iallafall, igår så var det meningen att jag och älskling skulle åka till sthlm och gå på bio och gå ut och äta. Men eftersom tågen var försenade m.m så skulle vi inte hinna upp till bion så vi bestämde oss för att bara gå ut och äta och vi orkade inte åka upp till sthlm bara för att äta så vi tog indiska restaurangen här i södertälje en bit från brandstationen och det är så jävla god mat där så vi båda blev super nöjda och mätta. Sedan efter det gick vi hem till Simon och Emelie en stund och sen hem. Vi var vakna ett bra tag och satt och sjöng massa olika/gamla låtar på youtube, sen blev klockan 5 lr 6 typ och vi slocknade på direkten. Tänkte bara skriva lite om gårdagen och ska strax slänga upp ett inlägg om min dag idag (dag 6 från listan) , men det kommer inte bli något roligt inlägg eftersom jag suttit hemma hela dagen. Men jag måste ju hehe , PussHej/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0