30 december 2010

oooppss... Det var ett tag sen ser jag, har inte glömt bort bloggen men har bara inte orkat blogga hihi, så får väl slänga in ett inlägg iaf och uppdatera lite.. Julafton har varit, och imorgon är det nyårsafton, det här året har gått så himla snabbt, kommer ihåg när jag kom på att jag var gravid, typ i februari 2010, de är ju fan ett helt år sen snart. Tiden har bara runnit iväg tycker jag, men det är skönt, hoppas dom första 4-5 månaderna på 2011 går snabbt, så det blir sommar, och så att emilio blir lite större gud vad jag längtar!! han växer så snabbt han blir större för varje dag som går, min lilla svennebanan. Men iaf, julafton spenderades först hemma hos mig med min familj, och sedan lite senare åkte vi hem till monis syster och umgicks med hans släkt. så det var en mysig första julafton för oss med Emilio, massa julklappar fick han oxå. Nyår spenderas med Babes familj antar jag :) var och shoppade häromdan med Tina i skärholmen så köpte en klänning som jag nog ska ha på nyår hade jag tänkt:) köpte jätte söta fin byxor och en blå cardigan till lillen som han ska ha på nyår oxå:) Och sa till babe iförrgår att jag skulle tycka det var kul med ett nintendo Wii, och vad gör han då, jo det första han gör när han vaknar dagen efter är o åker och köper ett Wii, ett rött oxå. Det är så fint och jag ääälskar min bebis han är bara så bäst. Så nu kommer vi bli spelnördar, men det gör inget, då umgås vi iaf haha annars sitter han bara vid sin ipod 24/7 hihi. men men det var det jag kom på att skriva av mig med för tillfället, kanske slänger in ett inlägg lite senare, kanske ett med lite bilder på lillen?:) vi får se hur de blir, PussHej så länge/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0