3 december

Hejhej. Emilio har precis somnat brevid mig i sängen och älsklingen åkte till jobbet för en stund sen. Om några timmar ska vi åka iväg och hämta min storebror på jobbet och sedan skjussa hem honom och då tar han med sig Emilio för han ska sova hos sin morbror idag :) Jag och älsklingen firar 2 år idag så vi ska gå ut och äta hade vi tänkt så då erbjöd sig storebror som barnvakt <3 Glömde ju skriva dag 4 från listan igår men ska slänga in det inlägget alldeles strax, och därefter skriva om dag 5 vilken passar perfekt just idag eftersom jag ska skriva om min kärlek och vi har ju varut tillsammans 2 år idag så de passar ju. Men nu orkar ja inte skriva mer och blir nog inga fler inlägg idag förutom de från listan, men slänger nog in något imorgon om jag har tid. PussHej/Sara och en sovande Emilio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0