2 december

Hej Hopp. Sitter i köket eftersom lillen inte ville sova mer när han åt vid 9 tiden. Han sitter i sin supersöta babysitter på golvet. Den spelar massa musik och vibrerar lite då och då på sätet där han sitter. Och har en snurrande spegel ovanför hans huvud, så den gillar han! Tur att man har någonting som han kan sitta tyst och nöjd i iallafall hehe :) Sitter och dricker ett glas cola och äter en risifrutti till frukost, nyttigt? nja.. men det får duga. Idag ska jag inte göra något speciellt ska bara vara hemma och ta det lungt och mysa med Emilio. Imorgon är de ju den 3 december så då har jag och älsklingen varit tillsammans i 2 år, så vi tänkte gå ut och äta och gå på bio. Och Emilio ska vara hemma hos morbror och hans tjej och kusinen Andrea, blir nog att han sover kvar där då oxå min lilla bebis. Men får hämta han på en gång när vi vaknar på lördag :) Jag har inte så mycket mer att skriva men slänger in flera inlägg förmodligen eftersom jag nog bara ska vara hemma idag, PussHej/Sara&Emilio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0