1 december

Är helt slut. Kom hem för ca en timma sen från skärholmen med Tina. Åkte hemifrån halv 12 imorse så det blev ett antal timmar shopping så trött är man. Fick med mig rätt så mycket hem, såg mycket mer jag ville köpa men det tar jag någon dag när jag och mamma åker dit med bil så jag slipper släpa på massa saker hem. Orkar inte skriva så mycket men tänkte bara slänga in ett kort inlägg. Ska försöka ge mig på min stökiga garderob snart och rensa den lite, ska verkligen plocka ur sånt som jag inte använder för det tar så mycket plats så orkar inte ha onödiga saker i garderoben. Ska plocka ur alla mamma-kläder och ge dom till älsklings syster Lucia eftersom hon lär behöva dom snart när magen växer lite till =). Blir nog inga mera inlägg idag men imorgon kommer det mer. PussHej/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0